Blog.

Pierwszy raz na blogu?

Jeśli tak, to powiem kilka słów odnośnie tego bloga. Jeśli chcesz wiedzieć o co chodzi, przeczytaj :
W tym blogu nie będzie opowiadań (no może jakieś będą) , są tu natomiast wyjaśnione zagadki z Króla Lwa(np. Czemu Skaza ma bliznę, rodzice Mufasy i Skazy, koledzy Simby z dzieciństwa itd,), komiksy, książki (przetłumaczone oczywiście!) humoru nie zabraknie! Konkursy z wspaniałymi nagrodami! Zapraszam do czytania, komentowania i obserwatorów! To chyba pierwszy polski taki blog :P :)

czwartek, 30 sierpnia 2012

Fluffy i szkice.

Fluffy

Ostatnio słyszałam o lwiątku o imieniu "Fluffy", podobno pojawia się ona na koniec 1 części. I to nie jest Kopa, bo twórca lwiątka zaprzecza, że to on i nadał jej imię Fluffy. Fluffy to pierwsza córka Simby i Nali, nie wiadomo, czemu nie pojawiła się w filmie. Mało kto wie o tej lwiczce, większość twierdzi, że to Kopa.

Imię: Fluffy
Rodzeństwo: Kopa, Kiara, ...
Rodzice: Simba, Nala
Przyjaciele: ?
Wrogowie: Stado Ziry
Kolor oczu: Zielony
Kolor nosa: różowy
Płeć: Lwica
Znaczenie imienia: Puszysty

Koncepcyjne rysunki TLK.


loading
loading
loading
loading
loading
loading
loading
loading
loading
loading
Trochę ich mało i notka prze krótka. I coś dla fanów zbierających komiksy z Króla Lwa: W magazynie "Kraina Zwierząt" jest komiks o Simbie :)

17 komentarzy:

  1. Ja póki co nie wieżę w tą lwiczkę, ale może z czasem ukaże się więcej dowodów na jej istnienie. :) A wiesz może jaki tytuł ma ten komiks? Bo z chęcią bym sobie ściągnęła? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak nie wierzysz?
      ale każdy przecież jest sobą i każdy ma swoje zdanie
      prawda? ;)

      Usuń
  2. Ja zawsze myślałam , że Fluffy to lew xD

    Fajne te szkice :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne szkice, ja także myślałam, że Fluffy to lew - przecież wygląda jak mały Simba:) Ja chyba dzisiaj kupię "Krainę Zwierząt", więc mogę później wstawić na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja słyszałam, że twórcy nazwali to lwiątko ,,Fluffy", bo to imię bezpłciowe. XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Na jednym blogu dziewczyna pisze o FlUFFYM jako o lwie...Ja też nie wierzę w istnienie tego lwa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dasz więcej szkiców i jakąś notke o żirze?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne :) Troszkę się zdziwiłem, że Fluffy to lwica ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama nie wiem co sądzić o tej Fluffy. Dziwne, że lwiczka ma takie "męskie" imię xD Świetna notka, tak jak blog. Wspaniałe szkice :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam że to Kopa ale to Fluffy hmm.. co mogło się z nią stać? a jak zrobiłaś tą łapkę jak się wchodzi na bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. ja robie lepsze szkice:p

    OdpowiedzUsuń
  11. Pod koniec 1 części był Kopa! na pewno!!! przecież widać że
    to był chłopak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fluffy Kiara i Kopa byli rodzeństwem, ale pod koniec 1 części był Kopa, bo to był on! widać że chłopak!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobno! To Fluffy pojawiła się w końcu 1 a nie napewno!

    OdpowiedzUsuń
  14. na końcu KL 1 jest fluffy, ale fluffy to chłopak a nie dziewczyna potem kopa się rodzi później kiara, a na końcu kion !!!!! Jeżeli nie wiecie kto to kion wpiszcie se w google !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń