Blog.

Pierwszy raz na blogu?

Jeśli tak, to powiem kilka słów odnośnie tego bloga. Jeśli chcesz wiedzieć o co chodzi, przeczytaj :
W tym blogu nie będzie opowiadań (no może jakieś będą) , są tu natomiast wyjaśnione zagadki z Króla Lwa(np. Czemu Skaza ma bliznę, rodzice Mufasy i Skazy, koledzy Simby z dzieciństwa itd,), komiksy, książki (przetłumaczone oczywiście!) humoru nie zabraknie! Konkursy z wspaniałymi nagrodami! Zapraszam do czytania, komentowania i obserwatorów! To chyba pierwszy polski taki blog :P :)

piątek, 3 sierpnia 2012

Nuka.






Nuka- To starszy syn Ziry. Typowy wyrzutek, śmierdziuch i brudas. Nie grzeszy inteligencją, jest posłuszny i wierny swej matce do końca. Oczywiście niezbyt mu się podoba to, że to Kovu a nie on został wyznaczony następcą Skazy. Ginie przygnieciony kłodami drzew podczas próby zabicia Simby.

Źródło: http://pl.tlk.wikia.com/wiki/Nuka

Rodzina:
Matka- Zira 
Ojciec- Skaza
Dzieci- ? / Giza(?)
Żona- Według fanów Dotty (?)
Rodzeństwo- Kovu (?) / Vitani (?) / ?
Nuka prawdopodobnie był synem Skazy, dlaczego? W filmie mówił takie zdanie "Kovu, Kovu, Kovu... Skaza nie był jego ojcem, przygarnął go tylko!" A wiemy, że sam chciał zostać królem "Jestem najstarszy, najmądrzejszy, najsilniejszy...". Poza tym oczy ma jak Zira, Grzywkę w kolorze czarnym, jak Skaza i kolor sierści mieszany. 


Ale czy Nuka tak od razu umarł po tym, jak pnie na niego spadły?
Niektórzy mówią, że uratował go Rafiki, że przeżył. Te pnie mogły go przygnieść i jak mówił z wyczerpania "Przepraszam matko, starałem się..." to widać jak umiera, ale mógł też zemdleć... Więc raczej nie wiadomo, ale   Disney miał chyba na myśli, że Nuka wtedy umiera...


Ciekawostka!
Nazwałam swojego chomika na cześć Nuki ;D
________
Krótkie, ale nie miałam co już pisać o Nuce... W następnej notce dam kilka komiksów i jedno opowiadanie z TLK6NA po polsku! I opiszę przyjaciół Simby :)


Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie! 


9 komentarzy:

  1. Fajna notka! Jak chcesz możesz dodać, że najpierw, kiedy Nuka umierał miał powiedzieć do matki: "rzepraszam matko, starałem się. Wydaje mi się, że wreszcie zyskałem twoją uwagę, czyż nie?"
    Jakby co, to ostatecznie się z tego wycofali.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak ! moje marzenia się spełniły ! Dodasz ten komiks ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię ,,Złe'' lwy i lwice, np. Skaza/Taka w dzieciństwie nie był taki żeby od razu zabić wszystkich! Niektórzy nie wiedzą co on (i inne złe lwy) przeżył!! Lubię Nukę...
    Czekam na następny post!
    ~Taka Lew

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam sie z Taka. Jak dla mnie zepsul go Ahadi :C
    Czekam na komix!

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna chcialam sie czegos dowiedziec o pokoleniu Simby C:

    OdpowiedzUsuń
  8. Nuka jest fainy!

    OdpowiedzUsuń