Blog.

Pierwszy raz na blogu?

Jeśli tak, to powiem kilka słów odnośnie tego bloga. Jeśli chcesz wiedzieć o co chodzi, przeczytaj :
W tym blogu nie będzie opowiadań (no może jakieś będą) , są tu natomiast wyjaśnione zagadki z Króla Lwa(np. Czemu Skaza ma bliznę, rodzice Mufasy i Skazy, koledzy Simby z dzieciństwa itd,), komiksy, książki (przetłumaczone oczywiście!) humoru nie zabraknie! Konkursy z wspaniałymi nagrodami! Zapraszam do czytania, komentowania i obserwatorów! To chyba pierwszy polski taki blog :P :)

niedziela, 26 sierpnia 2012

Błędy w filmie "Król lew".

Czy w filmie zauważyliście jakieś błędy? Jeśli nie, to pokaże wam parę.

To dodałam na mojego bloga o Dotty, już bardzo dawno temu. Sama zauważyłam ten błąd. Po prostu Zira najczęściej nie ma kawałka ucha na prawym uchu, a raz nie ma go na lewym, zobaczcie sami:

Następny błąd jaki zauważyłam sama, to blizna Kovu. Jak wiecie, Zira zrobiła mu tą ranę, a pod koniec filmu zapomnieli ją dodać.
Jeszcze kiedy Banzai mówi "Wredny Mufasa" ma rany, lecz po walce z Eddim one znikają, tak samo Shenzi, Simba zrobił jej wielką ranę, ale szybko ona znika.

Pewnie oglądaliście pierwszą i trzecią część. Jak wiecie w trzeciej części Timon i Pumba idą szukać wymarzonego domu, kiedy na Lwiej Skale pojawia się Rafiki z Simbą, to jest ceremonia przywitania nowego króla. Potem guziec z surykatką idą spać w jakiejś małej jaskini, Timona budzi piosenka "Strasznie już być tym królem chcę!" A to nie możliwe, żeby Simba tak szybko urósł, chyba, że Pumba i Timon przespali 2 miesiące? xD

Gnu podczas ceremonii kłaniały się Simbie, ale kiedy gonią go w wąwozie, zachowują się tak, jak by ich nie obchodził.

A wy jakie błędy znaleźliście? :)
A i dyplomy za konek będą w czwartek ^^
Aha, i muszę się wam pochwalić, że widziałam si ę z Wiki48, ale o tym na pewno wiecie :D Było super, zapraszam na jej bloga: www.krollewtlk.blogspot.com , tam opisane jest nasze super spotkanie ^^.

27 komentarzy:

  1. Ja też zauważyłam te błędy, ale nie wzięłam pod uwagę tego przedostatniego :D
    Co do błędów to zauważyłam, że Vitani raz ma obwódki na uszach a raz nie.
    Zobacz: http://images4.fanpop.com/image/polls/794000/794227_1312406811598_full.jpg

    A chwilę później: http://img.youtube.com/vi/6TlB7fg2NSQ/0.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zauważyłam, że kiedy jest scena kiedy Nuka i Vit idą po ogień na Cmentarzysko Słoni to Vitani ma brązowe oczy. Ale to chyba kwestia oświetlenia. Sama już nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej części "Króla Lwa", gdy Simba idzie ratować królestwo, Rafiki mówi do Nali, Timona i Pumby, że "król powrócił". Timon jest zdziwiony i mówi "co to za małpa?". Ale przecież w części trzeciej, która jest midquelem tego filmu (czyli dzieje się przed i w trakcie), Rafiki spotyka Timona i rozmawia z nim! Więc w sumie Timon powinien wiedzieć, że tą małpą był Rafiki. A notka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To wszystkie błędy, które również i ja wyczaiłem. Więcej nie udało mi się spostrzec. Nie ukrywając, czy ma błędy, czy nie i tak zawsze pozostanie w mym sercu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z uchem Ziry wiedziałam, ale o pozostałych nie. Jak zwykle notka ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam błąd. Tutaj Simba nie ma nogi: http://www.lionking.org/%7Evakasi/sg/18.jpg xD

      Usuń
  6. A ja mam taki błąd , że w pierwszej części Rafiki wchodzi na Lwią Skalę. No właśnie, on nie wchodzi , tylko jakimś cudem ,, wlatuje'' na Lwią Skalę. Bo wchodzi tak jakby na jej dziób, a tam nie ma żadnych schodów z kamieni!!! Drugi jest taki , że kiedy Simba poluje na Zazu, to jak Zazu za pól sekundy pyta ,, .... Mufasa? Simba? '' to ich nie ma, a oddalenie się zajęłoby conajmniej. 4 sekundy! Po za tym, z takiej odległości na Zazu wskoczyłby tylko Mufasa!!!!
    Acha., zapraszam na www. tlklwiaziemia.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra blog.Dasz notkę o historii Ziry?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy Nala jest mała ma oczy niebieskoszare, kiedy pierwszy raz jest pokazywana jako dorosła ma oczy zielone. Lecz po chwili znowu ma niebieskoszare.. ;o
    Niedawno oglądałam Króla Lwa i znalazłam kolejny błąd. Rafiki zabiera Simbę nad rzekę i w rzece Simba widzi swoje odbicie czyli Mufasę. Nagle pojawia się duch Mufasy i chyba musiał go prze teleportować, bo w magiczny sposób pojawiają się na polanie! xD W niektórych scenach Simba nie ma wąsów! Zazu w drugiej części ma zęby. Ptaki nie mają przecież zębów. Jeszcze kiedy Zazu informuje o wyrzutkach na Lwiej Ziemi to on mówi coś w tym stylu: Znajdź Kiare ja przyprowadzę lwice. Zazu odleciał. Nagle Simba ,,Idź, już!" :O Jeszcze jak Nala mówi ,,Nie ożenię się z nim". Ona najwyżej mogłaby wyjść za mąż, Simba by mógł się ożenić. XD Dobra, dalej nie pamiętam.. ale jak coś znajdę to dopiszę.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach zapomniałam coś dodać.
    Jeśli chodzi o ten błąd w trzeciej części to ja myślę, że nie przespali te kilka miesięcy tylko, że może pokazali ich jakiś czas później .XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Scena w 3 czesci KL po piosence Miłość Rośnie wokół nas podczas kłótni Simby z Nala mają oni inne głosy i kwestie niż podczas tej samej sceny w KL 1 xD A notka fajna. Dzięki za polecenie bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sucio blog i pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  14. P.S. kuba pies pisze za długie komcie! Jak toczytałam to myślałam,że język zgubie!!!!! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. śmieszne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      XD

      Usuń
  15. kiedy udało mi się przeczytać tę notkę to szukałem
    ucha Ziry i się udało

    OdpowiedzUsuń
  16. "Jeszcze kiedy Banzai mówi "Wredny Mufasa" ma rany, lecz po walce z Eddim one znikają, tak samo Shenzi, Simba zrobił jej wielką ranę, ale szybko ona znika."

    To nie jest błąd,to są magiczne,hienowate moce uzdrowicielskie!xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest jeszcze jeden błąd w król lew 2 gdy Kovu zabija Simbe
    to Simba ma niebieskie oczy a tak naprawde ma czerwone
    no sama nie wiem........

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozdrawiam Joxxa uwielbiam twój i blog Joxxa te dwa blogi wymiatają!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. jak chodzi o tego Kovu, to wiem co się stało na końcu że nie miał skazy, wcześniej gdy chciał powiedzieć Kiarze o tym planie Ziry też westchnął a wtedy jeszcze nie miał skazy, więc wycięli kovu z tamtąd i wkleili pod koniec i zapomieli dorysować skazę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Vitani ma nebieskie oczy a gdy jest na cmentarzysku słoni z nuką to ma czerwone

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zauważyłam te błędy:
    1.Właśnie ja też zauważyłam ten błąd o Timonie i Bumbie.
    2.Jak Timon i Pumba są na cmentarzysku słoni to przeskakuje przez nich Mufasa.A potem idą do jamy hien i wtedy jest śpiewana ta piosenka o Skazie.A przecież nie mogło minąć tylko parę sekund.A Skaza to śpiewa po rozmowie z hienami.Timon i Pumba byli w scenie jak hieny maszerują czyli refrenu i nie było słychać początku muzyki.
    3.Ja też zauważyłam błąd o Rafikim.
    4.Jak Mufasa spada z klifu to spada na te drzewo na które wcześniej wspiął się Simba i on jest pod tym drzewem,a te drzewo było już złamane więc on magicznie przeniknął przez te drzewo i jakim cudem przecież te drzewo minęli.

    OdpowiedzUsuń