Blog.

Pierwszy raz na blogu?

Jeśli tak, to powiem kilka słów odnośnie tego bloga. Jeśli chcesz wiedzieć o co chodzi, przeczytaj :
W tym blogu nie będzie opowiadań (no może jakieś będą) , są tu natomiast wyjaśnione zagadki z Króla Lwa(np. Czemu Skaza ma bliznę, rodzice Mufasy i Skazy, koledzy Simby z dzieciństwa itd,), komiksy, książki (przetłumaczone oczywiście!) humoru nie zabraknie! Konkursy z wspaniałymi nagrodami! Zapraszam do czytania, komentowania i obserwatorów! To chyba pierwszy polski taki blog :P :)

środa, 22 sierpnia 2012

Spotkanie z Meshą (Wiki48)

Ale się cieszę! W piątek spotkam się z super bloggerką- Meshą (Dawniej Wiki48 z bloga http://krollewtlk.blogspot.com/)! Okazało się, że jej ciocia mieszka blisko chłopaka mojej mamy! Jak się cieszę! ;D Taka krótka notka, ponieważ tak się cieszę ;D No dobra, niedługo już nagrody za konkurs, nie wiem dokładnie kiedy, ale postaram się, by były jak najszybciej!
Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Jej, super ! Życzę wam miłego spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tu na wsi co ci opowiadałam. Będziesz dziś na skype ?

      Usuń
    2. A ja mam Fejsa!

      Usuń
  2. Jestem jej siostrą i dobrze już o tym wiem. Gada i gada o tym całymi dniami. Macie sie spotkać w kamieniołomie tak?
    Będę was obserwowała z domu heheheheh:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale, że nie. I nie będziesz nas obserwowac bo pójdziemy do koni. A
      poza tym : Jak trafiłas na tego bloga ? Serio, żal Mi cię Ryska. :/

      Usuń
  3. Asking questions are genuinely nice thing if you are
    not understanding something fully, but this article provides good understanding yet.


    Have a look at my weblog creative group
    My web site > grupa kreatywna

    OdpowiedzUsuń