Blog.

Pierwszy raz na blogu?

Jeśli tak, to powiem kilka słów odnośnie tego bloga. Jeśli chcesz wiedzieć o co chodzi, przeczytaj :
W tym blogu nie będzie opowiadań (no może jakieś będą) , są tu natomiast wyjaśnione zagadki z Króla Lwa(np. Czemu Skaza ma bliznę, rodzice Mufasy i Skazy, koledzy Simby z dzieciństwa itd,), komiksy, książki (przetłumaczone oczywiście!) humoru nie zabraknie! Konkursy z wspaniałymi nagrodami! Zapraszam do czytania, komentowania i obserwatorów! To chyba pierwszy polski taki blog :P :)

piątek, 17 sierpnia 2012

Rodzina Zazu.

Wszyscy pewnie znają tego miłego ptaszka ;D: 
Zazu jest dzioborożcem i majordomusem Mufasy oraz Simby, dziś opowiemy o jego rodzinie, która jak najbardziej jest znana! 
"W każdej rodzinie taki się zdarzy, w mojej nawet dwóch, udaje im się zepsuć każdą uroczystość!"- Słowa Zazu.

Najpierw napiszę o jej matce. Zuzu pojawia się w książce TLK6NA jako matka Zazu i pierwszy dzioborożec-majordomus. Pierwszym jej przyjacielem był Rafiki. Kiedy koronowany zostawał Mufasa, wtedy Zuzu odleciała na ptasią emeryturę, a Zazu zajął jej miejsce.

Zuzu z Rafikim.
Zuzu w książce:
Oprócz Zazu, Zuzu miała pojawić się w Królu Lwie II Binti- Dziewczyna Zazu, lub jego córka, nie wiadomo, lecz ja trzymam się, że to jego córka, bo Binti to ze Suahili znaczy córka. Miała być w początkowych etapach produkcji Króla Lwa 2. Głosu miała użyczyć jej Jane Leeves.
Binti (KL2)
______________
I tyle tylko wiadomo. Jeszcze założyłam blogowego chata :D Jest na samym dole mojego bloga, więc zjedźcie myszką na dół i zobaczycie go. Jeżeli chcecie zmienić nick i awatar (lepiej zmieńcie, by się nie myliło), to klikacie na swój nick.
Ponieważ nie mam gadu-gadu, ani Skypa chciałam założyć właśnie taki czat ;D. Będę z wami pisać nie tylko o Królu Lwie :) Możecie pod tą notką zostawić komentarz, czy będziecie z niego korzystać i czy to dobry pomysł :) Na czacie będę dziś od 19 do 22. 
Aha i nagrody za konkurs już się szykują ;)

8 komentarzy:

  1. supcio!
    zapraszam na http://zycieluny-niezwyklejlwicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. superowa notka ! Dobrze , że ją dodałaś bo nic nie wiedziałam o Binti. I fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam o matce i córce Zazu. :) Świetna notka. A tak wgl bardzo lubię twojego bloga, szkoda, że nie ma takich blogów więcej, bo można się tutaj wiele dowiedzieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna nota. ;]
    Ja już wcześniej słyszałam o Zuzu..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również słyszałem o rodzinie Zazu. Bardzo fajne :) Czekam z niecierpliwością na dalsze noty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazu jest głupi,wredny!

    OdpowiedzUsuń