Blog.

Pierwszy raz na blogu?

Jeśli tak, to powiem kilka słów odnośnie tego bloga. Jeśli chcesz wiedzieć o co chodzi, przeczytaj :
W tym blogu nie będzie opowiadań (no może jakieś będą) , są tu natomiast wyjaśnione zagadki z Króla Lwa(np. Czemu Skaza ma bliznę, rodzice Mufasy i Skazy, koledzy Simby z dzieciństwa itd,), komiksy, książki (przetłumaczone oczywiście!) humoru nie zabraknie! Konkursy z wspaniałymi nagrodami! Zapraszam do czytania, komentowania i obserwatorów! To chyba pierwszy polski taki blog :P :)

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Screeny i przyjaciele Simby.

Na początku dodam śmieszne screeny z filmu "Król Lew".
To mnie rozwala xD



 Maczuga Rafikiego xD

 Czy wy też widzicie jakiś pysk obok Simby? Czyżby Nala miała aż taki długi pysk? ;D
 To zdjęcie mi się podoba ;D
 Matrix xD
Kopa O.o Może rysownicy zrobili tak specjalnie, by zobaczyć jakby wyglądał Kopa? :P :D
Hahaha! Fota od Andżeliki x DD

Niektóre screeny są z forum: http://www.stadolwiejziemi.pun.pl/

Teraz przyjaciele Simby:
Nala

Najlepsza przyjaciółka Simby, starsza siostra Mheetu, występuje w dużej ilości komiksów o Królu Lwie, występuję także w trzech częściach KL (Król Lew). Jej matką jest Sarafina. Mądra i rozsądna lwiczka. W dzieciństwie kocha przygody. 
Znaczenie imiona: Dar

Nala jako małe lwiątko:

Rodzina:
Mama: Sarafina.

Brat: Mheetu

Mąż: Simba
Dzieci: Kiara, Kopa, Fluffy ?

Tama

Ta lwiczka występuje w komiksie "W Dolinie Wężów". Prawdopodobnie matka Vitani. Posiada małą grzywkę, bardzo dobra koleżanka Nali. Według niekórych jest "rywalką" Simby i chcę, by Nala została jej najlepszą przyjaciółką. Z angielskiej Wikipedii Króla Lwa znalazłam pewną ciekawostkę:
Tama to zwykłe skrócenie / ksywa, prawdziwe imię "Tamara".
Czy tama ma na imię Tamara? Nie wiem, może... 0.0 Ale dla mnie i tak pozostanie zawsze Tamą ;D
Znaczenie imiona: Prawda
Rodzina: Matka i ojciec nie znani z imienia, ani wyglądu.
Mąż: Tojo ?
Dzieci: Vitani, ... ?
Malka
Malka występuje jedynie w komiksie: "Nowy Brat Simby" , zgubił swoje stado i chwilowo zamieszkał w stadzie Mufasy. Simba nie tak od razu polubił nowego brata. Troszkę podrywał Nalę. Prawdopodobnie starszy od Simby, miał już sporą grzywkę. Sprawia wrażenie odważnego, ale często się gubi i boi się, że nie znajdzie nigdy swojej rodziny. 
Znaczenie imiona: Królowa
Rodzina:
Mama nieznana z imienia, ale znana z wyglądu:
Tojo
Lwiątko pojawiło się w komiksie "Mama dla piskląt". Często pakuje się w kłopoty, w komiksie miał skręconą łapę. Pokochał ptaki. Ciekawostką jest, że Toja najprawdopodobniej wymyślił reżyser/scenarzysta Króla Lwa! 
Znaczenie imiona: Ciąć
Rodzina: Mama nieznana z imienia, ale znana z wyglądu:
Żona: Tama ?
Dzieci: Vitani, ... ?
Kula
Kula (TLK6NA)
Kula pojawia się w "Wyzwaniu Nali". Często bywa głodna. Jest ostrożna i leniwa- Pierwszy raz przed świtem wstała, kiedy Nala miała wykonać zadanie zadane przez Chumviego. Według niektórych fanów jest siostrą Chumviego, lecz to fałsz, bo jej przyjaciel mówi takie zdanie "Ja idę, bo mama będzie się martwić", a Kula jeszcze została. Posiada tajną skrytkę, w której trzyma jedzenie z kolacji.
Znaczenie imiona: Jeść
Rodzina: Nieznana.
Chumvi
Chumvi (TLK6NA)
Tak jak Kula pojawia się w TLK6NA- "Wyzwanie Nali". Jest jednym z najlepszych przyjaciół Nali. Jest odważny, lecz lubi się wywyższać i o wszystkim decydować. W Polskiej wersji jest dziewczyną 0.0
Znaczenie imiona: Sól
Rodzina: Nieznana.

Chumvi i Kula? 
W "Bohaterski Brudas" pojawiają się dwa nieznane lwiątka, nawet podobne do Chumviego i Kuli, czy to oni? Nie wiadomo, ale może... 
______
15 sierpnia o godzinie 4:00 nad ranem koniec głosowania na wiersz, więc jeśli jeszcze nie zagłosowaliście, zdecydujcie się, kogo wierszyk najbardziej wam się podoba i oddajcie swój głos :] Jak na razie prowadzi Ember (Shego) , tuż za nią Luna, później Vitani! Kto wygra? Zależy od was! Oddano już 64 głosów! A i zauważyliście nowy wygląd bloga? Mi się ten bardziej podoba niż tamten :D A i wczoraj dodałam notkę z komiksami i książeczką, kto nie zauważył niech wejdzie w ten link: Tam są komiksy i "Wyzwanie Nali" :)

18 komentarzy:

  1. Świetna notka :3 jakbyś nie wiedziała kim jestem to ja: Andżelika x DD z zapytaj.onet.pl - tego bloga też odwiedzam ;3
    O właśnie przypomniała mi się super śmieszna fotka. Znalazłam ją wpisując w google '' Lion King funny screengrabs '' proszę: http://hq55.com/disney/lion2/lion2-disneyscreencaps.com-4983.jpg xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) Dużo się dowiedziałem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nota! Chociaż według mnie rodzicami Vitani nie są Tojo i Tama, gdyż Vitani posiada taki kształt nosa jaki mają wyrzutki. Czyli jest córką Ziry. No i co z tego, że kolor inny. Sarabi i Mufasa mają brązowe nosy, a Simba ma różowy. Mimo to są jego rodzice. Nie koniecznie Skaza musi być jej ojcem. Ale Zira chyba jest jej matką, bo Vitani mówi do niej w Królu Lwie ,,Matko". I skąd te czarne obwódki wokół oczu? Zira takie w pewnym sensie ma.. Ale to twoja wersja. Notka, serio super i poprzednia też! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja zgadzam sie razem z Afra. Kolory, ksztalty! Co za roznica? ^^A tak to STRASZNIE ci diekuje za te noty!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ekstra!
    To ja Luna ale mam inny profil.
    Ale śmieszne są te pierwsze obrazki!
    Ja myślę, że matką Vitani jest Zira a ojcem jest
    Tojo ale to może się zmienić a i bardzo mi się podoba
    ten szablon.xD:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super notka
    wdg mnie rodzicami Vitani są Tojo i Tama uważam tak jak ty, bo nie lubię, jak ktoś 'swata' Zire z Tojem i innymi lwami z pokolenia Simby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jeśli chodzi o mnie to ja raczej nie 'swatam', bo według mnie ojcem Vitani jest jakiś lew zupełnie inny.. Mógłby być z innego stada albo coś. I po prostu Vit go nie znała. ;p Chociaż według mnie jest nim Skaza, a kolor oczu jej po prostu wyszedł mieszany i koniec kropka. xD

      Usuń
    2. To by było możliwe, tyle że to Malka związał się z Tamą i chyba by nieźle urządził Tojo po takim numerze XD

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny jest 1 sceneer :>.
    Super blog :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w sprawie innej notki.
    No bo ojcem Nali był Jasiri a Leo ma brązowe oczy a
    Sarafina ma zielone.
    No i jeszcze rodzicami Kovu są Zira i Chumvi
    Bardzo ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasiri eeee to chyba postać wymyślona przez kogoś

      Usuń
  10. łał naprawde bardzo duzo sie dowiedziałam i fajne te zdjęcia na górze:D ale jeden błąd nie ma żadnego fluffy ktos sobie go wymyślił i juz ale kopa istnieje jest dowód taki że odgryzł zirze ucho ale niektórzy mówie że to był tata ziry ale moim zdaniem to był kopa a i dowód że zira musiała kogos zabic żeby zemścic się na tym że simba zabił skazę więc zabiła kope i to jest dowód na to że kopa istnieje

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna nota , i ten pysk koło Simby to wydaje mi się że to Mheetu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super foty!
    P.S. Fluffy to tak naprawdę Kopa, a Kopa i Kiara mieli jeszcze brata Kiona, ale to tylko taka drobnostka ;-)
    Masz fajnego bloga :-D

    OdpowiedzUsuń