Blog.

Pierwszy raz na blogu?

Jeśli tak, to powiem kilka słów odnośnie tego bloga. Jeśli chcesz wiedzieć o co chodzi, przeczytaj :
W tym blogu nie będzie opowiadań (no może jakieś będą) , są tu natomiast wyjaśnione zagadki z Króla Lwa(np. Czemu Skaza ma bliznę, rodzice Mufasy i Skazy, koledzy Simby z dzieciństwa itd,), komiksy, książki (przetłumaczone oczywiście!) humoru nie zabraknie! Konkursy z wspaniałymi nagrodami! Zapraszam do czytania, komentowania i obserwatorów! To chyba pierwszy polski taki blog :P :)

piątek, 8 czerwca 2012

Rodzice Skazy i Mufasy.

Pewnie was zastanawia (tych co nie wiedzą) kim był ojciec i matka Mufasy i Skazy... No to wam napiszę ;) Ale zanim napiszę o ich rodzicach, to musicie wiedzieć, że Skazy prawdziwe imię to... Taka! Skaza to tylko jego ksywka. No ale o Tace/Skazie będzie kiedyś osobna notka. Więc tak... Ich matką była królowa Uru, a ojcem król Ahadi.
Skąd to wiem?
Angielska książeczka wydana przez Disney "The lion king, tale of two brothers" opisała właśnie, w jaki sposób Taka miał bliznę i oczywiście rodziców bohaterów. Prawdopodobnie w dzieciństwie Mufasa był faworyzowany przez Ahadiego i bardzo raniło to Takę. W książce pokazany jest dwa razy.
Z wyglądu przypomina Mufasę. A jak wygląda Uru? Nie ma jej chyba w żadnej książeczce. Nie ma jej nigdzie pokazanej, jak wygląda. Ale prawdopodobnie wygląda tak (mój rysunek):
Z wyglądu przypomina Skazę (Takę), za to Mufasa podobny jest do ojca. W jednej książce (Najjaśniejsza gwiazda) także występuje dziadek Mufasy, który ma na imię Mohatu. Wygląda tak:
Większość uważa że jest on ojcem Ahadiego, ponieważ bardziej go przypomina. Ja też tak uważam. Kiedyś myślałam, że to Uru jest jego córką, ale stwierdziłam, że w końcu nie. 
_________
Notka krótka i na temat. Jeszcze pod koniec napisałam o dziadku Mufasy i Taki. Tak krótko prowadzę bloga, a już jest prawie 50 głosów w ankiecie :) To mnie zmotywowało, tak jak komentarze :D Następna notka o... hm... O czym chcielibyście się dowiedzieć? (odp. w komku)

22 komentarze:

  1. Świetna notka! Pisz dalej! Jeśli chcesz wiedzieć to ja bym chciała żebyś napisała... może o... rodzicach Kovu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! A,może byś napisała o Tojo lub o kumplach Simby z dzieciństwa (Kula, Tama itd.). Dzięki za danie moich blogów >>>>
    Jesteś spoko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nom, popieram, napisz o prawdziwym ojcu Kovu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chciala zebys napisała kto naprawde byl ojcem uru i matką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego za bardzo nie wiadomo i notka by była strasznie krótka :/

      Usuń
    2. aha to popieram o ojcu kovu

      Usuń
    3. Ale kiedyś na pewno napiszę o rodzicach Uru ;)

      Usuń
  5. Sorry ,że mnie nie było,ale tak już jest na koniec roku szkolnego.
    Nota jak zwykle ciekawa,ja się dziwię,że w książkach o KL nie ma Uru...a powinni ją dać.
    Czekam na nowa notę i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no...po prostu cudowny blog ! Pomysł z wyjaśnianiem kto w bajce jest kim i gdzie ma swoje miejsce jest świetny ! Dzięki za polecenie mojego bloga i zapraszam do mnie (;

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, piszesz rzeczy zgodne z prawdą. .:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne! Pisz dalej tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  9. ok po 1 Mohatu jest ojcem Ahadiego i matką Ahadiego jest Zauditu, po 2 strajkuje wpisz sobie w google obrazki król lew Ahadi i Uru to prawda Uru ma sierść jak Taka ale! Taka wygląd swój ma po ojcu i Ahadi ma czarną grzywę

    OdpowiedzUsuń
  10. super notka! Tylko moim zdaniem Ahadi ma jasną sierść a grzywę czarną

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham króla lwa

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog, a opowiadanie jeszcze lepsze! ;D
    Zapraszam na mojego bloga, w którym umieściłam własnoręcznie pisane opowiadanie:
    http://poslaniecboga.blogspot.com/
    PS.: Mam nadzieję, że się spodoba :) Bardzo bym prosiła o jakiś komentarz (byle by nie jakiś wulgarny, lub obrażający) ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie można kupić książke o królu lwie ? czy w polsce cos takiego w ogóle jest ?!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mufasa jest OJCiEC córka NALi Simba

    OdpowiedzUsuń