Blog.

Pierwszy raz na blogu?

Jeśli tak, to powiem kilka słów odnośnie tego bloga. Jeśli chcesz wiedzieć o co chodzi, przeczytaj :
W tym blogu nie będzie opowiadań (no może jakieś będą) , są tu natomiast wyjaśnione zagadki z Króla Lwa(np. Czemu Skaza ma bliznę, rodzice Mufasy i Skazy, koledzy Simby z dzieciństwa itd,), komiksy, książki (przetłumaczone oczywiście!) humoru nie zabraknie! Konkursy z wspaniałymi nagrodami! Zapraszam do czytania, komentowania i obserwatorów! To chyba pierwszy polski taki blog :P :)

piątek, 29 czerwca 2012

Vitani.


(mój rysunek)


(ten też mój)





(Jak widać Scazirra [Scazi] znowu przysłała mi jej piękny rysunek ;* Rysujesz pięknie, tak trzymać ;D)

Vitani- Przybrana/Przyrodnia/Rodzona siostra Kovu- króla.
Rodzina:
Matka- Zira / Tama / ?
Ojciec- Skaza / Tojo / ?
Dzieci- ?
Mąż- ?
Rodzeństwo- Kovu (?) / Nuka (?) / ?

Nie wiadomo za bardzo o rodzinie Vitani, dlaczego? Każdy fan myśli inaczej, jeden, że Vitani jest córką Skazy, drugi, że Toja, trzeci, że Malki, inny, że nawet Simby... Teorii jest mnóstwo, lecz trzymam się jednej. Tak jak Sueno myślę, iż ojcem Vitani był Tojo, a matką Tama. Vit miała prawdopodobnie rodzeństwo i pewnie jej bratem nie był Kovu. Ale wracając do pytania...
Dlaczego rodzicami Vitani nie są Skaza i Zira?
Kiedyś to stworzyłam, trochę dziwne, że napisałam, że kolor ucha też się liczy xD :P A teraz patrzcie:
Tojo:

Tama:

Vitani:

To mogłoby być możliwe. No to rodziców mamy wyjaśnionych, a co z mężem i dziećmi Vitani?
Według wielu fanów Vitani w dzieciństwie zakochała się w Kopie (jeśli nie wiecie kto to, wyjaśniłam to w pierwszej notce "Powitanie i zachęcenie". Wszyscy, którzy myślą, że Vitani jest córką Skazy i Ziry, to byłoby niemożliwe, ponieważ kiedy Kopa i Vitani mieliby razem dzieci byłoby to kazirodztwo. Ja mam swoje zdanie- To mogłoby być możliwe, dlaczego? Według mnie nie są spokrewnieni, są prawie w tym samym wieku.

Ciekawostka!
Vitani miała mieć na imię wcześniej Shetani. Twórcy filmu zrezygnowali z tego imienia, ponieważ sądzili, że Vitani brzmi ładniej, też tak sądzę.
__________
Sorki, że długo nie pisała, na prawdę PRZEPRASZAM! Ale koniec roku się zbliżał itd, nie chciało mi się też trochę szczerze. Ale za to długie czekanie, będzie notka o bliźnie Skazy! Tylko za 10 komków :)
__________
I jeszcze dostałam dwa dyplomy :D (UWAGA! Jak u kogoś brałam udział w konkursie i dostałam dyplom, którego nie opublikowałam, proszę mnie poinformować, wtedy go wstawię.)


W obu konkursach zajęłam 2 miejsce :) Dzięki, Hope! ; Dzięki, Azra!

17 komentarzy:

  1. Oooo, wreszcie jakaś nowa notka! I jestem pierwsza :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo ! Super notka ! :D Cieszę się , że się ze mną zgadzasz na temat teorii o rodzicach Vitani :D ( to jak dla mnie WIELKI zaszczyt ^^ )

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, to Twoja stała czytelniczka Scazi! Super notka, cały ten czas już się nie mogłam doczekać! :D Pamiętam, że zawsze się zastanawiałam, czemu Vita ma różowy nosek :) A co do Shetani, to ja słyszałam, że to dlatego, że ona jest jak szatan czy coś w tym stylu xD ale ostatecznie to ona przeszła pierwsza na stronę Simby, więc tamci uznali, że to imię nijak im będzie wtedy pasować :D Mi tam się podobają obie wersje imienia ,ale szczerze, to chyba wolę Shetani :3
    Scazirra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scazirra, wejdziesz na mojego bloga? Prroooszęęęę...

      Usuń
  4. Fajna nocia
    Zapraszam do mnie (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się pomysł prowadzenia tego typu bloga. Pamiętam te czasy jak mogłam obejrzeć Króla Lwa dziesięć razy pod rząd i ciągle było mi mało... w sumie nigdy nie zastanawiałam się dogłębniej nad tym, nad czym teraz Ty się zastanawiasz. Fajnie rysujesz tak nawiasem mówiąc.
    Widzę że Twój blog się rozkręca, oby tak dalej.

    Tymczasem pozdrawiam i zapraszam do siebie ~ www.mistaken-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też myślałam, że to Tama może być jej matką. ;)
    A jeśli chodzi o Kovu to może Chumvi i Zira.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam 2 wersje:
    a oto piersza:
    Że Vitani jest córka Taki/Skazy i Ziry i troche Ziry i Toja.

    OdpowiedzUsuń
  8. hikari masz racje ona jest troche córką taki/skazy i zira a tagże ziry i tojo

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog.
    Anonimowy i Hikari : Na pewno nie jest córką Ziry i Skazy, porównajcie sobie w tym obrazku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Według jakiegoś drzewa było, że Nala i Skaza są rodzicami Vitani w co wątpię.

    OdpowiedzUsuń
  11. A wedlug mnie ona jest ich corka. Wiec nie zgadzam sie w wieloma tutaj lwami i z Ania. Nie osadzajcie mnie zle, kazdy ma swoja wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem Vitani brzmi ładniej niż Shetani

    OdpowiedzUsuń
  13. To zdjęcie kłamię Zira i Vitani mają podobne części ciała!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Jednak...! poczekajcie poczekajcie, Vitani ma podobne
      części ciała do Ziry i Skazy co znaczy że ona musi
      być ich córką! przecież Nala też była w rodzinie a
      wzięła ślub ze simbą, z rodziny!

      Usuń
  14. Ania52147! Widziałam blog na którym ktoś wkleił twoją tabelkę:
    ,,Dlaczego Vitani nie jest córką Ziry i Skazy''!

    OdpowiedzUsuń