Blog.

Pierwszy raz na blogu?

Jeśli tak, to powiem kilka słów odnośnie tego bloga. Jeśli chcesz wiedzieć o co chodzi, przeczytaj :
W tym blogu nie będzie opowiadań (no może jakieś będą) , są tu natomiast wyjaśnione zagadki z Króla Lwa(np. Czemu Skaza ma bliznę, rodzice Mufasy i Skazy, koledzy Simby z dzieciństwa itd,), komiksy, książki (przetłumaczone oczywiście!) humoru nie zabraknie! Konkursy z wspaniałymi nagrodami! Zapraszam do czytania, komentowania i obserwatorów! To chyba pierwszy polski taki blog :P :)

piątek, 14 września 2012

Zepsuty komp.

Przepraszam was, że jeszcze nie napisałam nowej notki na żadnym moim blogu, ale komp mi się popsuł, kiedy włączam internet, komputer się sam wyłącza, ja nie wiem jak to się dzieje, teraz piszę z kompa koleżanki. Niedługo komp idzie do naprawy, poza tym 17 września (w ten poniedziałek) mam urodziny i mama obiecała, że mi kupi notebooka, ale wi-fi w moim domu trzeba jeszcze zamontować. Na parszywej 7 niech na razie zastępuje mnie jakaś rezerwowa, kiedy będę mieć dostęp do internetu, poinformuję. To na razie.

9 komentarzy:

  1. ania czyli że na parszywej wchodze za ciebie?(tylko pytam xd)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, Wszystkiego Najlepszego! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego życzę! ^^ Czekam z niecierpliwością na powrót.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, szkoda że Cię nie będzie i na parszywej i tu. Czekam z niecierpliwością na następną notkę, i wszystkiego naj ;D

    www.krollew-dalszelosy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda... No ale trudno , będziemy czekać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda! Zapraszam na moje blogi

    OdpowiedzUsuń