Blog.

Pierwszy raz na blogu?

Jeśli tak, to powiem kilka słów odnośnie tego bloga. Jeśli chcesz wiedzieć o co chodzi, przeczytaj :
W tym blogu nie będzie opowiadań (no może jakieś będą) , są tu natomiast wyjaśnione zagadki z Króla Lwa(np. Czemu Skaza ma bliznę, rodzice Mufasy i Skazy, koledzy Simby z dzieciństwa itd,), komiksy, książki (przetłumaczone oczywiście!) humoru nie zabraknie! Konkursy z wspaniałymi nagrodami! Zapraszam do czytania, komentowania i obserwatorów! To chyba pierwszy polski taki blog :P :)

piątek, 21 września 2012

Odwieszenie ;3

Już jestem :D Mam neta! Jeszcze się tak nie cieszyłam xD Jupi, wreszcie mogę pisać notki! Wracam do pisania na moich blogach oraz oczywiście na Parszywej 7 ;] Widziałam, że Balonowa_56 zastępowała mnie przy pisaniu na parszywej, za co chciałabym jej bardzo podziękować! Niestety, teraz internet chodzi wolniej, komp muli i często się zawiesza, ale i tak się cieszę <3 Jeszcze raz przepraszam was za brak notek, postaram się to nadrobić. A i mój ostatni rysunek (robiony dawno ;d) Malki, oceniajcie :) :

7 komentarzy:

  1. Czekam na kolejnego posta! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś ! :D z niecierpliwością czekam na kolejną notkę tu jak i na blogu o Vitani ^^
    A rysunek boski :3
    Andżelika x DD ( z zapytaj xD )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. A skoro jest mało komentarzy, to ja napiszę coś dłuższego...
    Kuba pies to ja, tylko lubię zmieniać profil, poznacie
    mnie po napisie "nareszcie mogę pisać blog marzy o tym"
    I blogu o kociej rodzinie i o blogu lady i tramp.
    ja mam psa imieniem Chaps.
    kiedyś rozszarpał papier toaletowy!
    I jego ulubiona przekąska to "Ucho świńskie"

    OdpowiedzUsuń