Blog.

Pierwszy raz na blogu?

Jeśli tak, to powiem kilka słów odnośnie tego bloga. Jeśli chcesz wiedzieć o co chodzi, przeczytaj :
W tym blogu nie będzie opowiadań (no może jakieś będą) , są tu natomiast wyjaśnione zagadki z Króla Lwa(np. Czemu Skaza ma bliznę, rodzice Mufasy i Skazy, koledzy Simby z dzieciństwa itd,), komiksy, książki (przetłumaczone oczywiście!) humoru nie zabraknie! Konkursy z wspaniałymi nagrodami! Zapraszam do czytania, komentowania i obserwatorów! To chyba pierwszy polski taki blog :P :)

sobota, 22 września 2012

Ucho Ziry.

Niektórzy z was prosili mnie, bym dodała notkę o uchu Ziry. Kto nie zauważył, nie ma ona kawałka prawego ucha.

Pytacie: Dlaczego? Jaką mam wersje? Dobra, chcieliście, więc macie ;D Ponieważ w żadnej książce nie wspomniano nawet o tym, w filmie nie zwracają na to uwagi... Więc już wyjaśniam... Według fanów tą "ranę" zrobił jej Kopa próbując się ratować, osobiście nie wierzę w tą wersję. Może to hieny? Albo Simba? Tak więc oprócz Ziry w filmie Król Lew na obu uszach Edd'a widać odgryzione kawałki.

Oprócz Ziry i Edd'a w bajkach Disney'a kawałka ucha nie mają także:
1. Tito z "Oliver i spółka"
2. Rutt z "Mój brat niedźwiedź"
3. Roni z "Bambi 2"
Tylko tyle zauważyłam. Ale o co tu chodzi? Dlaczego aż tyle postaci z Disney'a nie ma kawałka ucha? Na to pytanie nie umiem wam odpowiedzieć.
Możliwości z uchem Ziry jest wiele, min. :
- Kopa jej odgryzł ?
- Krokodyl ?
- Simba ?
- Jej ojciec ?
No nie wiem, raczej twórcy filmu się nad tym nie zastanawiali... Pozostaje przy wersji, że ucho odgryzł jej ojciec, więc ona uciekła od rodziców, z którymi ciągle się kłóciła i spotkała starszego od siebie lwa Takę. O czym chcecie następną notkę? Może uda mi się napisać o tym, o czym chcielibyście wiedzieć :) Papa!

16 komentarzy:

  1. Super!
    Czekam na następne notatki!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Ja także myślę, że to jej ojciec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem przy wersji, że to jej ojciec odgryzł jej kawałek ucha. Widziałem nawet zdjęcie tego zdarzenia, ale gdzieś mi to umkło i nie mam jak pokazać :| Notka wyborna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak szczerze nie zastanawiałam się nigdy nad tym. :) Ciekawa notka, piszesz wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wiesz Ahadi nie lubił swojego syna to może on Zira przyjaźniła się Taką/Skazą a Ahadi nie chciał żeby kto kolwiek go lubił i to może on jej to zrobił

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja myślę, że jej to zrobił Simba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ! Ja pozostaję przy wersji, że ojciec ;)
    Może napiszesz o...Uru ? xd Nie wiem, jakoś tak polubiłam tą postać xD

    zapraszam, www.krollew-dalszelosy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie notka z konkursikiem zapraszam do brania udziału www.lion-king4.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. KONKURS na opowiadanie o Królu Lwie na www.krol-lew-4.blog.onet.pl. Zapraszam serdecznie do udziału wszystkich zainteresowanych!:)
    Takira

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej to ja Tanivi,pamiętasz mnie jeszcze ? usunęłam bloga...piszesz jeszcze lion Dotty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, usunęłam już tego bloga, bo było pełno nielegalnych obrazków i był beznadziejny, ale zapisałam go sobie w wordzie, więc jak chcesz go jeszcze raz przeczytać, to mogę ci przesłać np. e-mailem :)

      Usuń
  11. Ja uważam że Zira straciła kawałek ucha przez Ahadiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. Super teoria. Też w nią wierzę, ponieważ jest najbardziej prawdopodobna

    OdpowiedzUsuń