Blog.

Pierwszy raz na blogu?

Jeśli tak, to powiem kilka słów odnośnie tego bloga. Jeśli chcesz wiedzieć o co chodzi, przeczytaj :
W tym blogu nie będzie opowiadań (no może jakieś będą) , są tu natomiast wyjaśnione zagadki z Króla Lwa(np. Czemu Skaza ma bliznę, rodzice Mufasy i Skazy, koledzy Simby z dzieciństwa itd,), komiksy, książki (przetłumaczone oczywiście!) humoru nie zabraknie! Konkursy z wspaniałymi nagrodami! Zapraszam do czytania, komentowania i obserwatorów! To chyba pierwszy polski taki blog :P :)

wtorek, 10 lipca 2012

Wyniki konkursu.

Przepraszam, że długo nie pisałam, teraz dam wyniki konkursu i jeszcze dziś postaram się dodać nową notkę o bliźnie Skazy. No to poprawne odpowiedzi:
Zad 1. Wpisz prawdziwe informacje.
Przykład:
Córka Sarafiny: Nala
Mufasa i Skaza mieli rodziców o imieniu: Ahadi i Uru
Według MNIE rodzicami Vitani są: Tojo i Tama
Skazy prawdziwe imię to: Taka
Kopa to brat księżniczki: Kiary
Nala miała brata o imieniu: Mheetu
Zad 2. Oceń czy zdania są prawdziwe czy fałszywe. (czasem podchwytliwe!)
Przykład:
Sarabi miała siostrę: Prawda.
Skaza jest ojcem Nuki: Prawda.
Tojo występuje w komiksie "Mama dla piskląt" jako dobry przyjaciel Kiary: Fałsz, ponieważ Tojo nie występuje jako przyjaciel Kiary, tylko przyjaciel Simby i Nali.
Skaza miał dziadka o imieniu Mohatu: Prawda
Grzywka Malki jest koloru czarnego: Prawda
Brat Nali występuje w drugiej części Króla Lwa, kiedy Simba biegnie przez lwice: Fałsz, ponieważ nie występuje w drugiej części, tylko pierwszej.
Zad 3. Ułóż z rozsypanki imiona zwierząt z Króla Lwa.
Przykład:
zainaB- Banzai
nmTio- Timon
hezinS- Shenzi
uZaz- Zazu


Uwaga! Wszystkie dyplomy, gify, rysunki itd. są mojego autorstwa!
I miejsce zajęła Kacha111, gratuluję i życzę sukcesów w konkursach!
Dyplom:
Gif:
Polecenie bloga:
Rysunek:

(Dotty boi się pająków xD)
A teraz Kacha, napisz w komentarzu o czym chcesz, abym napisała kiedyś, o czym będziesz chciała, nawet powiedz jaki komiks mam wkleić, co chcesz :)
II Miejsce zajęła... Hasara! Gratuluję, bardzo dobrze rozwiązujesz konkursy!
Dyplom:
Polecenie bloga:
Rysunek:
Rysunek narysowałam na Euro 2012 , które niedawno się skończyło. Simba z Nalą kibicują :D
Kim kibicują? Nie wiem, oni mieszkają w Afryce, ale co tam xD. Nala ma szalik Polski, więc może Polsce?:P
III Miejsce zajęła Sueno. Gratulację, był tylko jeden błąd w podchwytliwym zadaniu, sama bym się nie kapnęła, ale tak to, pięknie rozwiązujesz konkursy!
Dyplom:
Polecenie bloga:

Oczywiście wszystkim wielkie brawa! Następny konkurs będzie w tym miesiącu, może za tydzień, może za dwa, a może jutro? Może być w każdej chwili, więc warto patrzeć, czy jest czy nie ma. Dyplomy narysowałam z waszymi ulubionymi postaciami z króla lwa :)
Miłego dnia!:D
PS. Oczywiście można kopiować swoje dyplomy, gify itd.

21 komentarzy:

  1. Dzięki :) Gratuluję wszystkim. Super rysunki Ania52147. Możesz napisać o ..... Nuce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne!
    Gratulacje wszystkim!
    Zapraszam na http://zycieluny-cudownejlwicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki . :) Bardzo ładne dyplomy i rysunki :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, naprawdę śliczne zrobiłaś te nagrody, a co do tego rysunku to ja się po prostu roześmiałam! Z tym kibicowaniem miałaś super pomysł! Jeszcze raz dzięki1

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakby co, to ja Hasara, jeśli czytałaś regularnie bloga to powinnaś wiedzieć, że to ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, wiem, że to ty :) Dzięki :D
      Tylko napisałam już Hasara, ponieważ tak się wcześniej podpisałaś :)

      Usuń
  6. Fajna notka, komentarz za zajęcie II miejsca w dwóch konkursach !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna notka, komentarz za zajęcie II miejsca w dwóch konkursach !

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna notka, komentarz za zajęcie II miejsca w dwóch konkursach !

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna notka, komentarz za zajęcie II miejsca w dwóch konkursach !

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna notka, komentarz za zajęcie II miejsca w dwóch konkursach !

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna notka, komentarz za zajęcie II miejsca w dwóch konkursach !

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna notka, komentarz za zajęcie II miejsca w dwóch konkursach !

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna notka, komentarz za zajęcie II miejsca w dwóch konkursach !

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna notka, komentarz za zajęcie II miejsca w dwóch konkursach !

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Właśnie trafiłam na Twojego bloga, chyba nie miałam wcześniej okazji tutaj być. Będę wpadać, a Ciebie zapraszam na www.krol-lew-4.blog.onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do głosowania w sondzie na najlepszego bloga o królu lwie na blogu www.krol-lew-4.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się twój rysunek nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rysujesz ochydnie ........ Zanim będziesz tworzyć bloga z rysunkami NAUCZ SIĘ RYSOWAĆ!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi też się nie podoba. Jezu co za beztalencie........... żygać się chce

    OdpowiedzUsuń