Blog.

Pierwszy raz na blogu?

Jeśli tak, to powiem kilka słów odnośnie tego bloga. Jeśli chcesz wiedzieć o co chodzi, przeczytaj :
W tym blogu nie będzie opowiadań (no może jakieś będą) , są tu natomiast wyjaśnione zagadki z Króla Lwa(np. Czemu Skaza ma bliznę, rodzice Mufasy i Skazy, koledzy Simby z dzieciństwa itd,), komiksy, książki (przetłumaczone oczywiście!) humoru nie zabraknie! Konkursy z wspaniałymi nagrodami! Zapraszam do czytania, komentowania i obserwatorów! To chyba pierwszy polski taki blog :P :)

wtorek, 3 lipca 2012

Konkurs nr.1

Hej!
Miałam napisać notkę o bliźnie Skazy, ale nie jestem na swoim kompie, tylko na siostry ciotecznej, a na swoim mam obrazki, więc notkę napiszę dzisiaj (później) lub jutro! A teraz mały, łatwy konkurs! Kto przeczytał wszystkie notki na moim blogu, poradzi sobie świetnie :)

Zad 1. Wpisz prawdziwe informacje.
Przykład:
Córka Sarafiny: Nala
Mufasa i Skaza mieli rodziców o imieniu:
Według MNIE rodzicami Vitani są:
Skazy prawdziwe imię to:
Kopa to brat księżniczki:
Nala miała brata o imieniu:
Zad 2. Oceń czy zdania są prawdziwe czy fałszywe. (czasem podchwytliwe!)
Przykład:
Sarabi miała siostrę: Prawda.
Skaza jest ojcem Nuki:
Tojo występuje w komiksie "Mama dla piskląt" jako dobry przyjaciel Kiary:
Skaza miał dziadka o imieniu Mohatu:
Grzywka Malki jest koloru czarnego:
Brat Nali występuje w drugiej części Króla Lwa, kiedy Simba biegnie przez lwice:
Zad 3. Ułóż z rozsypanki imiona zwierząt z Króla Lwa.
Przykład:
zainaB- Banzai
nmTio-
hezinS-
uZaz-

Powodzenia!
W komentarzach piszcie rozwiązania! Są trzy miejsca:
I miejsce- Dyplom, gif, polecenie bloga (jeśli masz), rysunek i napiszę notkę (jak skończę te, które zaczęłam) jaką będziesz chciał/a.
II miejsce- Dyplom, polecenie bloga, rysunek
III miejsce- Dyplom, polecenie bloga.
Pozostałe osoby- dwa komentarze na bloga
Wyniki będą 5 lipca.
I jeszcze jedna sprawa...
Jak będziecie w komentarzu pisać rozwiązanie konkursu, napiszcie pod spodem:
- Nick (jeśli podpisujesz się jako anonimowy)
- Blog (WAŻNE! Jeśli nie masz bloga, napisz co mam polecić na moim blogu, zamiast twojego bloga [np. Deviantart, Youtube itd.])
- Ulubioną postać z króla lwa.

10 komentarzy:

  1. Zad 1. ;

    Mufasa i Skaza mieli rodziców o imieniu: Ahadi i Uru.

    Według Ciebie rodzicami Vitani są: Tojo i Tama.

    Skazy prawdziwe imię to: Taka.

    Kopa to brat księżniczki: Kiary.

    Nala miała brata o imieniu: Mheetu.

    Zad 2. ;

    Skaza jest ojcem Nuki: Prawda.

    Tojo występuje w komiksie "Mama dla piskląt" jako dobry przyjaciel Kiary: Fałsz.

    Skaza miał dziadka o imieniu Mohatu: Prawda.

    Grzywka Malki jest koloru czarnego: Prawda.

    Brat Nali występuje w drugiej części Króla Lwa, kiedy Simba biegnie przez lwice: Prawda.

    Zad 3. ;

    nmTio - Timon
    hezinS - Shenzi
    uZaz - Zazu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A , i mój blog to www.lwica-tama.blogspot.com i www.jim-syn-vitani.blog.onet.pl . Moja ulubiona postać z Króla Lwa to Tama, a jeżeli ma być z filmu to Vitani xd

      Usuń
  2. Wpisz prawdziwe informacje.

    Mufasa i Skaza mieli rodziców o imieniu: Ahadi Uru
    Według MNIE rodzicami Vitani są: Tama Tojo
    Skazy prawdziwe imię to:Taka
    Kopa to brat księżniczki: Kiary
    Nala miała brata o imieniu: Mheetu
    Zad 2. Oceń czy zdania są prawdziwe czy fałszywe. (czasem podchwytliwe!)

    Skaza jest ojcem Nuki: Prawda
    Tojo występuje w komiksie "Mama dla piskląt" jako dobry przyjaciel Kiary:Fałsz
    Skaza miał dziadka o imieniu Mohatu:prawda
    Grzywka Malki jest koloru czarnego:prawda
    Brat Nali występuje w drugiej części Króla Lwa, kiedy Simba biegnie przez lwice:fałsz
    Zad 3. Ułóż z rozsypanki imiona zwierząt z Króla Lwa.

    nmTio-Timon
    hezinS-Shenzi
    uZaz- Zazu

    krollewmojawersja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zad 1
    Mufasa i Skaza mieli rodziców o imieniu: Ahadi i Uru
    Według MNIE rodzicami Vitani są: Tojo i Tama
    Skazy prawdziwe imię to: Taka
    Kopa to brat księżniczki: Kiary
    Nala miała brata o imieniu: Mheetu

    Zad 2
    Skaza jest ojcem Nuki: Prawda
    Tojo występuje w komiksie "Mama dla piskląt" jako dobry przyjaciel Kiary: Fałsz
    Skaza miał dziadka o imieniu Mohatu: Prawda
    Grzywka Malki jest koloru czarnego: Prawda
    Brat Nali występuje w drugiej części Króla Lwa, kiedy Simba biegnie przez lwice: Fałsz

    Zad 3
    Timon
    Shenzi
    Zazu

    http://krol-lew-wszystkie-pokoloenia.blogspot.com/
    Moja ulubiona postać z Króla lwa to jest Nala.

    OdpowiedzUsuń
  4. OK! Już koniec konkursu!
    1 miejsce- Kacha111 (wszystko poprawnie)
    2 miejsce- Hasara (wszystko oprawnie)
    3 miejsce- Sueno (jeden błąd)

    Wyniki jutro, a następny konkurs za dwa tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha, i zostawiłam ci dzisiaj komek pod notką o Sarabi. Tam dowiesz się co nieco o jej siostrze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźniłam się :( Miałam skomentować, ale byłam na ipodzie, a teraz dopiero przyszłam do domu. No cóż, spróbuję następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech...Spózniłam się..Dziękuję za opserwowanie mojego bloga.Za wdzięczność będę obserwować twojego bloga.I wpiszę cie do moich super blogów na http://krollew-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń