Blog.

Pierwszy raz na blogu?

Jeśli tak, to powiem kilka słów odnośnie tego bloga. Jeśli chcesz wiedzieć o co chodzi, przeczytaj :
W tym blogu nie będzie opowiadań (no może jakieś będą) , są tu natomiast wyjaśnione zagadki z Króla Lwa(np. Czemu Skaza ma bliznę, rodzice Mufasy i Skazy, koledzy Simby z dzieciństwa itd,), komiksy, książki (przetłumaczone oczywiście!) humoru nie zabraknie! Konkursy z wspaniałymi nagrodami! Zapraszam do czytania, komentowania i obserwatorów! To chyba pierwszy polski taki blog :P :)

poniedziałek, 16 lipca 2012

Wspólny blog?

Wiele osób proponowało mi wspólny blog- teraz ta oferta jest aktualna xD Kto chce prowadzić ze mną bloga, niech napisze w komentarzu, dogadamy się jakoś ;) Bo są wakacje- czas wolny, zabawa i zarazem nudy ^^
A Patqax3 chcę z tobą prowadzić ten 7-osobowy blog ^^ - mój e-mail: dotty.lion@spoko.pl , nie mam gg, kiedyś miałam, ale zapomniałam numeru i hasła xD 
Papa! I mój najnowszy rysunek z Vitani dla was:

Możecie oceniać w skali od 1 do 10 i jeszcze raz zapraszam na mój drugi blog o Vitani: www.zycie-vitani.blogspot.com

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oki, to wyślij mi zaproszenie na e-mail : dotty.lion@spoko.pl

      Usuń
  2. O fajnie ...
    Wpadni czasem na http://kosmos-i-te-podobne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek Extra! 10/10! Będę mogła z tobą prowadzić bloga? Plliiiiss! To dla mnie by był (, że tak powiem...)wielki zaszczyt. Zgodzisz się?

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazek bardzo ładny. :) 9/10. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrazek super. Wejdź na mój blog
    http://historia-krola-lwa.blogspot.com/
    A jak z tym wspólnym prowadzeniem bloga to ja mogę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obrazek nawet, nawet 8/10.
    A co do prowadzenia bloga to nie wiem czy dałabym radę. Jeszcze nad tym pomyśle. ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoko obrazek 9/10. Niestety nie dam rady prowadzić wspólnego bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka informacji o ojcu Nali. W angielskiej wersji nie ma nikogo takiego jak Shizasen tak szczerze to ja nie wiem skąd on się wziął. xD
    Przetłumaczyłam sobie także informację z jakiegoś bloga po angielsku.
    Mufasa jest królem Lwiej Skały. Wiele osób uważa, że nie może być ojcem Nali, ponieważ "poślubił" Sarabi. To może być dobry dowód, ale pomyślcie o tym. Kiedy lew wchodzi do stada zabija wszystkie młode, które nie są jego. I tylko jego mogą być w stadzie.
    Oryginał: Mufasa is the King of The Pride Lands. Many people think he CANNOT be Nala's father because he is 'married' to Queen Sarabi. That may be a good lead, but think of this:
    When a lion enters a pride, he kills all the cubs that arent his, and only his may be in the pride.
    Mam nadzieje, że przetłumaczyłam tekst zrozumiale. ;]
    Chociaż według mnie było by to kazirodztwo..
    Dużo fanów TLK (nie polskich) uważa, że był to Leo, a wyglądał on
    tak. http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20120510224330/lionking/images/thumb/8/8c/Leo.jpg/300px-Leo.jpg

    Leo (my opinion: I think he is her father. He has the right colours and personality.)
    Leo (moja opinia: Myślę, że to jest jej ojciec. Ma odpowiednie kolory
    i osobowość.)
    Scar (my opinion: No. He’s too dark and evil.)
    Skaza (moja opinia: Nie. On jest zbyt ciemny i zły.
    Mufasa (my opinion: No way. He’s Simba’s father!)
    Mufasa (moja opinia: Nie mam mowy. On jest ojcem Simby!)

    Według mnie ojcem Sarafiny wcale nie musiał być Skaza, Mufasa, Leo
    Shizasen, czy według niektórych jakiś Mafriki.
    Moja wersja:
    Sarafina była w innym stadzie. Przywódca stada został zabity więc
    błąkała się w poszukiwaniu nowego stada (już wtedy była ciężarna)
    Na swojej drodze niedaleko Lwiej Skały mogła spotkać np. Hieny.
    Mufasa i być może też Sarabi pomogli jej i pozwolili dołączyć do
    stada. To może wyjaśniać dlaczego Sarafina tak bardzo lubi Sarabi.

    Nie wiem jak jest według ciebie z tym ojcem Nali. ;]
    Mam nadzieje, że przeczytałaś całe i umieścisz kilka moich informacji
    w swojej notce o ojcu Nali. Byłabym zaszczycona. ^^
    Świetny blog, nie mogę się doczekać jak w końcu napiszesz nową notkę!

    OdpowiedzUsuń