Blog.

Pierwszy raz na blogu?

Jeśli tak, to powiem kilka słów odnośnie tego bloga. Jeśli chcesz wiedzieć o co chodzi, przeczytaj :
W tym blogu nie będzie opowiadań (no może jakieś będą) , są tu natomiast wyjaśnione zagadki z Króla Lwa(np. Czemu Skaza ma bliznę, rodzice Mufasy i Skazy, koledzy Simby z dzieciństwa itd,), komiksy, książki (przetłumaczone oczywiście!) humoru nie zabraknie! Konkursy z wspaniałymi nagrodami! Zapraszam do czytania, komentowania i obserwatorów! To chyba pierwszy polski taki blog :P :)

poniedziałek, 28 maja 2012

Powitanie i zachęcenie.

Tego bloga założyłam bardziej dla "początkujących". Znaczy o to chodzi, że będę tu pisać podstawowe informacje o "Królu Lwie" typu: "Czemu Skaza miał bliznę" , "Kim byli rodzice Kovu". Ale kiedy dużo osób będzie wiedziało te informacje, rozkręcę bloga do notek typu: "Pierwsza miłość Uru" xD By was zachęcić od razu teraz napiszę notkę o... BRACIE KIARY!


Z filmu wydaje się, że Kiara była jedynaczką... Ale... Tak na prawdę miała ona brata. Jak miał na imię? Odpowiedź - Kopa! Tak, Kopa! Skąd to wiem... ?


I . Porównajcie sobie lwiątka....
Koniec pierwszej części i początek drugiej.

Różnią się? Według mnie bardzo! Jeśli nie widzicie różnicy... Patrzcie:
 
II. Kopa pojawia się w książeczce dla dzieci z 1995r. "TLK6NA" (The lion king, 6 new adventures) To znaczy po polsku "Król Lew, 6 Nowych Przygód".

Ale dlaczego w drugiej części go nie ma?
Fani wymyślili:
- Zira go zabiła.
- Zira go zabiła- wszyscy tak myśleli, ale wrócił, przeżył.
- Po prostu go nie pokazywali w 2 Części.
_____________
Notka krótka, ale przynajmniej dowiedzieliście się kim jest "Kopa" . Następna notka o bracie... Nali! Pozdrawiam....

17 komentarzy:

  1. Świetny blog!
    ~ http://official-delly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog! ja też mam na blogspot!
    www.lion-king-new-stroy.blogspot.com/ . Właśnie jak ostatnie 2 razy oglondałam 1&2 to zawsze widziałam różnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog !
    Zapraszam do mnie

    http://fashion-andstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bardzo fajny blog:)
    Pierwszy o takiej tematyce, za co masz u mnie wielkiego plusa!
    Tylko ja oglądałam jedynie pierwszą część (zamierzm obejrzeć drugą na yt) i nie do końca wiem kto to jest Kiara.
    Mogłabyś to wyjaśnić?
    I oczywiście dodaję się do obserwatorów ;)
    xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze coś.. ten pierwszy to nie Simba?

      Usuń
    2. Dobra gdzie mam kliknąć, żeby obserwować? xd

      Usuń
    3. Heh :D Dzięki ^^
      Kiara to córka Simby i Nali, pokazują ją w 2 części, a Kopę pokazują pod koniec 1. A Kopa nie występuje w 2 części ( nie wiadomo za bardzo dlaczego ) no i polecam dwójkę, chociaż 1 najlepsza, ale dwójka też jest świetna ^^

      Usuń
    4. A ten pierwszy to nie Simba, podobny, ale to nie on, tylko Kopa, którego pokazują na końcu 1 części ^^

      Usuń
    5. Dzięki za tłumaczenie, tylko powiedz jeszcze jak się dodać do obserwatorów :D

      Usuń
    6. Chyba trzeba kliknąć "Dołącz do tej witryny" :)

      Usuń
    7. wcześniej tego nie było ;p

      Usuń
  5. Świetny pomysł. Czekam na kolejną notkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog ;)
    zapraszam do mnie --> www.the--wantedpl.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Kopa apraszam na muj blog

    OdpowiedzUsuń