Blog.

Pierwszy raz na blogu?

Jeśli tak, to powiem kilka słów odnośnie tego bloga. Jeśli chcesz wiedzieć o co chodzi, przeczytaj :
W tym blogu nie będzie opowiadań (no może jakieś będą) , są tu natomiast wyjaśnione zagadki z Króla Lwa(np. Czemu Skaza ma bliznę, rodzice Mufasy i Skazy, koledzy Simby z dzieciństwa itd,), komiksy, książki (przetłumaczone oczywiście!) humoru nie zabraknie! Konkursy z wspaniałymi nagrodami! Zapraszam do czytania, komentowania i obserwatorów! To chyba pierwszy polski taki blog :P :)

środa, 30 maja 2012

Brat Nali.

Obiecałam wam, że napiszę o bracie Nali. Trochę dużo do opowiadania. Zacznijmy od jego imienia. Nazywa się Mheetu. Nie jest to postać wymyślona przez fanów, Disney go stworzył. Ale czemu w filmie go nie ma? Producenci zrezygnowali. Prawdopodobnie Mheetu miał być młodszym bratem Nali. Znam jedną scenę, w ktorej miał występować. Skaza miał zwabić go do wąwozu i Simba mialby mu pomóc. Mheetu z Simbą mieli widzieć, jak Mufasa spada. Ale to nie koniec... Mheetu miał wyglądać tak:

mheetu01.jpg Mheetu 1
image
image
Ale dlaczego  zrezygnowali z tego słodkiego lwa?
Tego do końca nie wiem. Chyba z powodu zbyt długiego czasu?
Ale zaraz... Mheetu występuje również w filmie w jednej, 3 sekundowej scenie (Być może zauważyliście go?)
Pewnie myślicie, że to Nala... Ale porównajcie sobie:

Fani wymyślili, że Skaza zabił Mheetu.Tak trochę przykro, ale wiele osób uważa tak jak z Kopą- Że Skaza go zabił, lecz przeżył i wrócił jako dorosły lew.

Mheetu nie występuje chyba w żandnej książce o królu lwie, za to w komiksie... (Tak przynajmniej wiele osób uważa) Komiks nie polski, ale patrzcie:

Mama Nali (Sarafina) trzyma małe lwiątko! Na 90 % to Mheetu!
Mheetu to jedno z moich ulubionych lwiątek
____
W następnej notce dam komiks po Polsku z udziałem lwiątka "Malki", który jest przyjacielem Nali i Simby i  opiszę go ! :)

12 komentarzy:

  1. Ale słodki ♥
    skąd czerpiesz takie informacje, jeśli można wiedziec? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam duuużo blogów o KL, nawet Angielskich :)

      Usuń
  2. Super blog! (Ja bym chciała żeby był film o dzieciństwie Taki/ Skazy i Mufasy, o Kopie, o MHEETU i żeby była też 4-6 część!)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Fajny blog,jak ja lubię Mheetu,szkoda że o nim nie wspomnieli w filmie.
    Zapraszam Cię bardzo serdecznie na mojego bloga : http://opwiescikrollew.blogspot.com/
    Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. blog naprawdę fajny , będę wchodzić , uwielbiam ten film, oglądałam wszystkie części , on ma to "coś" . dzisiaj założyłam mojego nowego bloga , jak chcesz to wejdź ,ale nie zmuszam : http://ja-moj-swiat-i-kropka.blogspot.com/
    pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na nowe notki.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne napisz może też o kimś innym np. o Vitani co?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Ja też lubię Mheetu bo jest taki słodki

    OdpowiedzUsuń
  8. mheetu!Ja zauważyłam dawno, też myślałam że to Nala

    OdpowiedzUsuń
  9. skoro byl w 3 sek scenie jako maly to ciekawie co sie z nim dzialo gdy byl starszy bo nie bylo go potem w zadnej czesci. pewnie to nala po boku ale mam wrazenie ze ciot duza...

    OdpowiedzUsuń