Blog.

Pierwszy raz na blogu?

Jeśli tak, to powiem kilka słów odnośnie tego bloga. Jeśli chcesz wiedzieć o co chodzi, przeczytaj :
W tym blogu nie będzie opowiadań (no może jakieś będą) , są tu natomiast wyjaśnione zagadki z Króla Lwa(np. Czemu Skaza ma bliznę, rodzice Mufasy i Skazy, koledzy Simby z dzieciństwa itd,), komiksy, książki (przetłumaczone oczywiście!) humoru nie zabraknie! Konkursy z wspaniałymi nagrodami! Zapraszam do czytania, komentowania i obserwatorów! To chyba pierwszy polski taki blog :P :)

sobota, 7 września 2013

UWAGA PODSZYWACZ!

Witam, chciałam tylko poinformować, że na blogach o Królu Lwie jest podszywacz, który podaje się za mnie i pisze niemiłe komentarze. Na przykład na blogu Skazy ( www.komixsy.blogspot.com ) pisał niemiłe komentarze o blogu podając się moją nazwą. Proszę tego więcej nie robić. I jeśli u kogoś na blogu pojawi się niemiły komentarz z moją nazwą proszę to olać, ponieważ, ja nigdy nie piszę niemiłych rzeczy. Teraz chcę mi się płakać, że ktoś takie rzeczy robi... Tak, jestem bardzo wrażliwa i przez tego dowcipnisia niektórzy ludzie stracili do mnie zaufanie.. Tak mi przykro, proszę tego nie robić...
Z poważeniem, Ania :(

5 komentarzy:

  1. Niestety w internecie jest mnóstwo hejterów i zawsze trafi się ktoś pod kogoś podszywający się. Tak to ja Dark Dash tylko se avka zmieniłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję... Ja ci wierzę, widziałam kilkanaście blogów, na których wstawiałaś komentarz POD POSTEM, i nie widziałam u ciebie obrażania. Zdarzają się nieuczciwi ludzie, którzy chcą zachować godność, i obrażają ludzi pod cudzym nickiem. A skąd taki podszywacz może wiedzieć, że kiedyś przypadkowo wpisałby swój nick, i wszystko mogłoby się wydać!? Oby ta osoba przestała się podszywać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuje :( Pod moją przyjaciółkę, też się kiedyś ktoś podszył...

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu wybaczam Ci wiem, że to nie byłaś Ty. Wszystko jest opisane na moim blogu proszę wpadnij chociaż na chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog :)
    Tu Agge, wczesniej Zauditu a jeszcze wcześniej Agnieszka Rusnak :) komentowąłm Twoejgo bloga o Vitanie, nei wiedziałam że prowadizsz jeszce tego bloga :D Obserwuję i będe wpadała na każda notkę. Tak to jest z tymi podszywaczami :(

    Zapraszma do mnie, mam nadzieję, że zaobserwujesz i skomentujesz:







    mroczna-materia.blogspot.com



    Zapraszma również na inne blogi o lwach :)

    OdpowiedzUsuń