Blog.

Pierwszy raz na blogu?

Jeśli tak, to powiem kilka słów odnośnie tego bloga. Jeśli chcesz wiedzieć o co chodzi, przeczytaj :
W tym blogu nie będzie opowiadań (no może jakieś będą) , są tu natomiast wyjaśnione zagadki z Króla Lwa(np. Czemu Skaza ma bliznę, rodzice Mufasy i Skazy, koledzy Simby z dzieciństwa itd,), komiksy, książki (przetłumaczone oczywiście!) humoru nie zabraknie! Konkursy z wspaniałymi nagrodami! Zapraszam do czytania, komentowania i obserwatorów! To chyba pierwszy polski taki blog :P :)

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Aktualności

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie!
Dzisiejsza notka będzie o aktualnościach. Na początek bardzo przepraszam, że znowu była taka długa przerwa i nie napisałam do Was w dzień urodzin bloga... Postaram się Wam to wynagrodzić, ponieważ już wakacje :)
I Sprawa
W dzisiejszych aktualnościach dam wam zdjęcia (screeny) z filmu:
What The... ?




II Sprawa
Wakacje!
Życzę Wam na wakacjach byście się dobrze bawili, mieli lwie przygody, wypoczęli i znaleźli wakacyjną miłość i żebyście poznali nowych, fajnych ludzi :)
Ja w te wakacje spotykam się najprawdopodobniej z Wiką :)
III Sprawa
Komiks z Tymonem i Pumbą:

IV Sprawa
Myślałam nad założeniem Wikii Król Lew. Znaczy jest już chyba jedna, ale też chciałabym mieć swoją :) Co o Tym myślicie?

I tyle z dzisiejszych aktualności :) Dobranoc :*

15 komentarzy:

  1. No właśnie załóż to świetny pomysł. Twoje notki są ciekawe i ogólne superaśne

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz założyć. A kiedy nowa notka na blogu o Vitani?

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący blog, ciekawi mnie! Czy Kiara miała brata Kopę? Bo się tak zastanawiam, w 2 części bajki nie było mówione o Kopię. pozdrawiam Pati http://Wilcze-opowiadanie.blogspot.com i http://patr.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z założeniem Wiki. Możesz podać link.? : )
    PS: Ogólnie zajebisty blog, dawno tu nie zaglądałam, myślałam, że już nie wrócisz. : P
    Pozdrawiam.!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu mówisz, że jestem głupi?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale głupi pomysł z tą Wiki! Nie dość, że zmarnowała taki dobry pomysł na bloga (kingtaka), to jeszcze w Wikie chce się wpierdolić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonim wypi**** stąd. Jak ci się nie podoba, to wio nikt cię tu nie trzyma.

      Usuń
  7. 1. Skoro w komentarzach notki "parę ciekawostek" nie podoba ci się, że inni polecają swoje blogi, to wprowadź zakładkę "spamownik"!
    2. Nie obrażaj Skazy, skoro go nie znasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak cie Skaza pyta, to odpowiadaj, a nie myśl, że jesteś niewinna! Ty GO ORAZIŁAS!

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie. A tak w ogóle to moja stronka miała się nazywać komixxy, ale sądziłem, że mogą mnie oskarżyć o naruszanie praw autorskich więc się anko nie wtrącaj

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę nie rozumiem, o co ta afera?

    OdpowiedzUsuń